ÜST-dən Hindistan istehsallı dərmanlarla bağlı - XƏBƏRDARLIQ - ednews.net

30 Noyabr, Çərşənbə

(+994 50) 229-39-11

ÜST-dən Hindistan istehsallı dərmanlarla bağlı - XƏBƏRDARLIQ

Səhiyyə A- A A+
"Öskürəyə qarşı Hindistan istehsallı dərman və siroplar kəskin böyrək zədələnməsinə səbəb olur".  
 
Ednews xəbər verir ki, bu barədə Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) Baş direktoru Tedros Adhanom Gebreyesus Britaniyanın “The Guardian” nəşrinə müsahibəsində deyib. 
 
"Bu dərmanlardan istifadə Afrikanın Qambiya bölgəsində 66 uşağın ölümü ilə nəticələnib. Həmin dərmanların təhlükəsizliyi və keyfiyyətinə dair indiyədək heç bir zəmanət verilməyib" - deyə ÜST rəhbəri qeyd edib. 
 
Gebreyesus bununla yanaşı qeyd edib ki, həmin preparatlardan istifadə qarın ağrısı, baş ağrısı və psixi durumun dəyişməsinə səbəb ola, eləcə də ölümlə nəticələnə bilər.
 


Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib Ctrl+Enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

EurasiaDiary © Xəbərlərdən istifadə zamanı hiperlinklə istinad olunmalıdır.

Bizi izləyin:
Twitter: @EurasiaAz
Facebook: EurasiaDiaryAzerbaycan
Telegram: @eurasia_diary


Загрузка...